Sted/Lokale
Foredrag & Underholdning

Søndagsfilm på Horsens bibliotek

07.05.23
Hver søndag kan du se gode film på Horsens bibliotek. I maj går en opfinder amok i frikadeller, et skilt par må alliere sig for at forhindre deres datter i at begå sit livs fejltagelse, og en familieferie på en idyllisk strand får fatale følger.

Filmene vises kl. 10.30 i Lysningen på 1. sal.

Der er gratis adgang, og du er velkommen til at tage dine egne snacks med.

Vi starter søndag d. 7. maj med en hyggelig og sjov animationsfilm om opfinderen Flint, hvis seneste opfindelse skal omdanne vand til mad. I første omgang ryger opfindelsen i stedet i luften som en raket, og ødelægger i stedet byens rådhusplads. Men så begynder der at falde cheeseburgers ned fra himlen, så opfindelsen alligevel viser sig at være en succes. I hvert fald indtil vejrkøkkenet pludselig går amok og truer med at lægge verden øde. Vil det lykkes Flint og den søde journalist Sam Sparks at redde alle?

Filmen vises med danske stemmer og er tilladt for alle, men frarådes børn under 7 år.