Få biblioteket i din indbakke

Vil du følge med i hvad der sker på dit bibliotek? Tilmeld dig bibliotekets nyhedsbrev og få masser af bibliotek i din indbakke.

Her kan du tilmelde dig Horsens Kommunes Bibliotekers nyhedsbrev. Lige nu får du i nyhedsbrevet et overblik over spændende online-tjenester.

Fremadrettet vil vi også informere dig om hvad der helt generelt sker på biblioteket - det kan være nyt arrangementsprogram, et særligt arrangement, anbefalinger af film, litteratur og musik eller invitationer til pludseligt opståede arrangementer, som ikke er programsat. Nyhedsbrevet er altså en slags genvej ind i din skov af kultur.

TILMELD DIG HER: https://nyt.horsensbibliotek.dk/nyhedsbrev

Hvor tit får jeg nyhedsbrevet?
Vi sender dig nyt, når vi har noget på hjerte. Normalvis sender vi hver måned, så du ved hvad der sker på biblioteket. Men vi vælter ikke din indbakke. Vi skriver også til dig, når der er noget ekstra spændende at fortælle fx en særlig mulighed for at dig. Så hvis du vil have fingeren på kulturpulsen, og være en af de første der får besked, så tilmeld dig nyhedsbrevet.

NYSGERRIG? Se de seneste nyhedsbreve her

Vi ses i kulturskoven