Sted/Lokale
For voksne

Søndagsfilm på Horsens bibliotek

08.01.23
Holder du af film? Så viser Horsens bibliotek hver søndag formiddag gode film året rundt. I januar handler det om vikinger, prinsesser, ung kærlighed og en rejse ud i vildmarken.

Filmene vises kl. 10.30 i Lysningen på 1. sal.
Der er gratis adgang, og du er velkommen til at tage dine egne snacks med.

Vi starter det nye år med en barsk og anderledes vikingefilm d. 8. januar. Prins Amled får en umanerlig hård start på livet, og lover sig selv at han vil hævne, hvad der skete i hans barneår. Politiken kaldte filmen for ”en Hamlet historie i vikinge-regi” og roser den for at være: ”et svampetrip af en vikingefilm, der kombinerer vovemodet fra Nicolas Winding Refns 'Valhalla Rising' med noget mere litterært og samtidig vildt og voldsomt underholdende.”
Tilladt for børn over 15 år

Filmen starter kl. 10.30. Der er gratis adgang men begrænset antal pladser.

På grund af reglerne om filmrettigheder må vi ikke annoncere titlerne, på de film vi viser her, men på biblioteket kan du finde en oversigt.

OBS: Der er 30 pladser - først til mølle.