Lokalitet
Workshops & Kurser

Horsens Holder: Statement t-shirts & poesi-poser til Gejst

08.06.24
De mest rammende mottoer er nemlig dem, du selv laver, så kom Gejst under Horsens Holder og leg med ord med os.

Gå med dit helt eget udtryk! Til denne workshop kan du få trykt dit yndlingsmotto, illustrere dit yndlingsudtryk eller skrive et lille digt, som du helt gratis kan få trykt på en medbragt T-shirt eller på en købt genbrugs-mulepose eller genbrugs-T-shirt! Biblioteket har ord og sætninger i form af digtsamlinger og sangtekster med, så du kan finde inspiration til lige netop DIT motto. De mest rammende mottoer er nemlig dem, du selv laver, så kom og vær med.

Workshoppen er gratis, og du skal bare komme hen til os i Vitus Bering Park under Horsens Holder. Kig efter vores grønne kulturcykel.