Om dette arrangement

Foredrag & Underholdning

Horsens Holder: Svend Brinkmann - Samtalesalon

06.06.24
OBS: Dette programpunkt kommer i forlængelse af Svend Brinkmanns oplæg Det vellykkede (senior-)liv, som finder sted i Vitus Bering Parken fra kl. 16.15-17.

I forlængelse af Svend Brinkmanns oplæg ‘Det vellykkede (senior-)liv’, har du her mulighed for at stille professoren og forfatteren små og store spørgsmål om (senior-)livet.

I pausen mellem oplægget og samtalesalonen (kl. 17.00-17.15), bliver der indsamlet spørgsmål fra publikum. Herefter vil Svend Brinkmann i samtale med Horsens Bibliotek besvare spørgsmålene.

Svend Brinkmann er professor i psykologi på Aalborg Universitet. Hans forskning foregår i grænsefladen mellem psykologi, filosofi og kulturanalyse, og han er forfatter til en lang række bøger og artikler om disse områder. Han har modtaget DR’s Rosenkjærpris og Gyldendals formidlingspris, og i 2017 udnævnte Politiken ham til årets meningsdanner i Danmark.

Arrangeret i et samarbejde mellem Horsens Seniorråd, Horsens Sund By, og Horsens Kommunes Biblioteker.

Arrangementet er gratis, bare mød op.