Sted/Lokale
Foredrag & Underholdning

Horsens Holder: Bibliotekets telt under Alderbedst

08.06.23
Kig forbi bibliotekets telt under Horsens Holder Alderbedst og få et godt indblik i bibliotekets mange tilbud og arrangementer.

Er du nysgerrig på slægtsforskning, læsekredse, hjælp til at færdes på internettet, foredrag, fællesskaber eller litteratursaloner, så har vi et tilbud til dig.

Du kan også være med i konkurrencen om en flot præmie med bøger og billetter til nogle af efterårets arrangementer, og i løbet af dagen kan du deltage i følgende:

Kl. 13.00 – 14.30: ”Gå en tænkepause” med professor i litteraturhistorie Mads Rosendahl Thomsen, aktuel med tænkepausen ”Tekst”.

Kl. 15.00 – 16.00: Fælleslæsning og fordybelse. Skru tempoet ned, sæt dig godt til rette og lyt med, når en af bibliotekets formidlere læser højt, og vi efterfølgende taler om det, vi har hørt.

Kl. 16.30 – 17.30: Litteratursalon med gode tips til sommerlæsningen. Et par af bibliotekets formidlere giver gode ideer til hvilke bøger, du kan tage med i kufferten i løbet af sommeren.

Vi glæder os til at hilse på dig!