Den midlertidige lukning af Horsens Kommunes Biblioteker er forlænget frem til og med d. 17. maj 2020

08.05.20
Vi glæder os til at åbne igen mandag den 18. maj 2020

Fra mandag d. 18. maj vil alle kommunens biblioteker være åbne for aflevering, afhentning og udlån samt udvalgte services i hele den betjente åbningstid. Der er for nuværende stadig lukket for selvbetjening på  alle Horsens kommunes biblioteker. Her kan du se vores betjente åbningstider.

Vi savner jer, men husk, at vi stadig er tilgængelige via netbiblioteket og de sociale medier. Mangler du gode læseoplevelser, hjælp til hjemmeundervisningen eller kreative idéer til den kommende tid, så kig her på siden.

Det er fortsat ikke muligt at afhente eller aflevere materialer, før Horsens Kommunes Biblioteker åbner igen mandag den 18. maj 2020. Husk, at du stadig får ikke gebyr for materialer, som du ikke kan aflevere, fordi bibliotekerne er lukkede.

Du kan få svar på alle dine spørgsmål vedrørende den midlertidige lukning her

Vi glæder os til at se dig på Horsens Kommunes Biblioteker fra og med mandag den 18. maj