Otto Brandenburg

Foredrag & Underholdning

Formiddagsforedrag: Otto Brandenburg - Historien om en baggårdspuma

03.04.24
Historien om Otto Brandenburg.

De fleste danskere fra 30 år og opefter kan huske Otto Brandenburg som sanger, skuespiller og superstjerne med speciale i To Lys og en masse succes. Dette er dog kun overfladen i en spændende persons liv.

I Keld Kortermann Sterløs musikalske foredrag om Otto Brandenburg dykker han dybere ned i Otto Brandenburgs liv med mange op- og nedture. Han ( Otto ) har sunget, sanset og fortolket et utal af sange og skuespil og heldigvis efterladt en stor skat af sange, film- og tv roller, som vi stadig kan nyde godt af.

Men ikke mange kender ret meget til hans omtumlede liv udenfor rampelyset – men dette og meget mere, får du et indblik i, i Keld Kortermann Sterløs foredrag, hvor Keld også fortolker flere af Ottos kendte og måske mindre kendte sange.

Keld Kortermann Sterlø

Hent en gratis billet. Biblioteket byder på kaffe og kage - medbring gerne din egen kop, så undgår vi plastickopper.