RB Digital

Digitale magasiner på din tablet - RB Digital

Hvis du kan lide at læse magasiner har biblioteket et rigtigt godt tilbud til dig. Med dit bibliotekslogin har du adgang til over 300 engelsksprogede magasiner, som du kan hente ned til din tablet eller telefon og læse hvor som helst – i sofaen, i toget, på ferien… lige hvor du har lyst.

Få adgang til over 300 af de mest populære engelsksprogede e-magasiner med RBdigital. Udvalget består både af populære ”bladre-magasiner” og mere hardcore fagtidsskrifter og spænder bredt fra The Economist og Science til National Geographic, Cosmopolitan, Country Living og Rolling Stone.

Når du først er oprettet som bruger, kan du få besked når dit yndlingsmagasin udgiver et nyt nummer og bladene kan downloades til app'en, så du kan læse dem alle steder - også når netforbindelsen er dårlig.

Klik her for at se hvordan du kommer i gang.

Du er også meget velkommen til at spørge os på biblioteket.