Vil du da ikke lige låne en pose?

Ikke flere plastikposer i kulturskoven. Nu kan du låne en pose præcis som du låner en bog.

Du kender det godt: Du kom afsted uden en pose, og du har lige hentet læseoplevelser til hele familien - men du har ikke rigtig noget at ha' det i.

Heldigt for dig, at vi på Horsens Bibliotek nu har udskiftet alle vores plastikposer med låneposer. Så kan du få det hele med. Her er plads nok til bøger, magasiner, poesi, vinyl - og måske en liter mælk på vej hjem fra biblioteket? Scan posen præcis som du scanner dine andre lån og aflever den næste gang du kommer. Det er lige til at bære. Og til dig.

Lånetid og bøder
Låneposen er rummelig og solid, og du kan låne den i 30 dage og låne 1 pr. person. Bødetaksterne er de samme som på bøger og bliver posen væk og skal erstattes, koster den 10 kr.