Fire dage med litteratur

Forfattere, foredrag og fællesskab. Lige midt i kulturskoven.

Velkommen til fire formiddage, hvor vi sammen vil glæde os over litteraturen og de mange gode læseoplevelser, den byder på.

I bedste højskoleånd begynder vi hver morgen med et par sange og en kortere tale. Derefter byder dagene på et afvekslende program med forfatterbesøg, foredrag, oplæsning og en snak om gode bøger. Undervejs holder vi en lang kaffepause – der skal nemlig også være tid til at snakke med hinanden.

VIL DU VIDE MERE: Se det fulde program her

Hvor foregår det?
Alle arrangementer foregår på Horsens Bibliotek, Salen, undtagen arrangement tirsdag den 9. juni med Sabrina Koch, som finder sted hos Komediehuset i Skolegade.

Hvad koster det?
Pris: 1 dag 75 kr. - 4 dage 250 kr.

BILLET? Køb din billet lige her

Hvad kan jeg opleve?
Vi skal bl.a. kigge nærmere på Karl Ove Knausgårds forfatterskab, høre om litterærer tendenser fra 10'erne, lære nyt om om Johannes Møllehave, få gode råd til at fastholde børnenes læselyst og se en opførelse af Klods Hans. Vi får besøg af både de passionerede litteraturfolk og forfatterne selv - mød bl.a. Vibeke Marx og Lotte og Søren Hammer.