Børnenes Danmarks-indsamling - for børnehaver! (januar 2024)

Tag børnene med på en gåtur ind til biblioteket - og støt børn i Uganda

Fra 8. januar til 3. februar løber børnenes Danmarks-indsamling. Pengene går til fejl- og underernærede børn i Uganda.

For hver kilometer et barn går, giver Novo Nordisk Fonden 20 kr til Danmarks Indsamling.

Så vi vil gerne invitere børnehaver til at GÅ ind til biblioteket (er der langt, kan man vælge at køre bus den ene vej). Her læser vi højt for jer, imens I tegner. Vi vil så registrere hvor mange børn, I kommer med, og hvor langt I har gået – og melde det samlede tal ind til Novo Nordisk Fonden. Og vi vil gerne have lov til at hænge børnenes flotte tegninger op her på biblioteket.

I er som altid velkomne til blive længere på biblioteket for at låne bøger, lege og spise madpakker.

1 Start 2 Complete
Tilmeld jer Børnenes Danmarks-indsamling i samarbejde med Horsens Bibliotek
Hvem er I?
Hvornår vil I gerne komme til højtlæsning (angiv to forskellige forslag)?
:
Kontaktoplysninger

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.