Få tips til at gøre læsningen sjov!

Book os til at komme og lave en lille peptalk på en personale- eller forældremøde. Hvad kan børnefamilier bruge biblioteket til? Hvordan gør man det sjovt at få læst højt? Hvad og hvorfor skal man læse for børnene? Få tips, tricks og boganbefalinger til de yngste fra en børnebibliotekar.

Os fra børnebiblioteket ved rigtig meget om børn og bøger, om læselyst og om højtlæsning. Og vi vil rigtig gerne give vores viden og erfaringer videre.

Så kontakt os, hvis jeres institution kunne tænkte sig en lille booktalk-peptalk til enten det pædagogiske personale eller til institutionens forældre. Så kommer vi ud og holder oplæg til et forældre- eller personalemøde.

Vi kan fortælle hvorfor det er vigtigt at læse, hvordan man kan gøre det sjovt og spændende, og vi kan anbefale de bedste bøger til aldersgruppen.

Navn på institution og adresse, dit navn (kontaktperson), telefonnummer og lign.
:

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.