Om dette arrangement

Foredrag & Underholdning

AFLYST! Syv veje til et langt og sundt liv ved Anette Harbech Olesen

08.11.23
Har du et ønske om at kunne holde dig så frisk og sund som muligt hele livet? Denne aften afsløres nogle af de hemmelige veje til et langt og godt liv.

Anette fortæller levende om de mange videnskabelige resultater indenfor aldring og epigenetik, og krydrer det hele med fortællinger og erfaringer fra nogle af verdens ældste. Du vil få inspirerende indspark, velunderbygget viden og konkrete redskaber, som vil sætte dig i stand til at navigere optimalt og sundt i livet. Kom og vær med til en hyggelig, underholdende, lærerig og inspirerende aften.

Om Anette Harbech Olesen:

Forfatter, sundhedsdebattør og madentusiast. Hun har udgivet 40 bøger og er netop nu aktuel med bogen 7 veje til et langt liv.

Er også kvinden bag et af Danmarks mest besøgte sundhedssites www.madforlivet.com

Foredraget er et samarbejde mellem DOF Brædstrupegnens aftenskole og Brædstrup Bibliotek.

Tak for støtte til Brædstrup Kultursamvirke.