Om dette arrangement

Børn

UDSOLGT: 50 farlige ting…. alle børn bør prøve

16.03.24
Har du nogensinde slikket på et 9 volts batteri? Løftet låget på popcornene, når de popper? Har du prøvet at lime din finger fast til din bedste vens finger? Aldrig nogensinde? Så er denne forestilling for dig! Forestillingen undersøger alt det, voksne normalt advarer deres børn imod!

Som titlen antyder, så handler ‘50 farlige ting (som alle børn bør prøve)’ om at teste alle de farefulde ting, som mange børn nok drømmer om at prøve, men som de fleste er blevet advaret imod.

‘50 farlige ting’ er en performance fyldt med forsøg, engagement og mod til at prøve noget, der måske er farligt. Det er en anderledes og interaktiv performance, hvor børnene bliver inddraget, og hvor der er plads til skøre påfund.

Forestillingen bygger på bogen 50 Dangerous things (You Should Let Your Children Do) af Julie Spielger og Gever Tulley og opføres af Live Art Danmark.

Familieforestilling - børn fra 4 år.

Arrangeret i samarbejde med Horsens Teaterfestival og SCENE+. Hent jeres gratis billetter her: https://www.place2book.com/da/sw2/sales/zic1t46yaa

Om Live Art Danmark: Live Art Danmark er en kunstnerdrevet kuratorplatform for performativ kunst, der blev grundlagt i 2004 af Ellen Friis og Henrik Vestergaard. Live Art Danmark udforsker performancekunst og live art og er særligt interesserede i projekter, der medinddrager publikum og gerne på tværs af generationer.

Kreditering:

Performere: Daniel Norback og Katrine Leth Nielsen/Henrik Vestergaard

Idé: Sibylle Peters

Koncept: Hanno Krieg

Skabt af Forschungstheater ved Fundustheater i Hamborg, Tyskland.

Bearbejdet af Henrik Vestergaard, Daniel Norback og Ellen Friis