Foredrag & underholdning

Byvandring i Henning Mortensens og Ib Nielsens Horsens – Charlotte Kæseler er din guide

Foto: Hanne Wienberg Mortensen
Forfatteren Henning Mortensen er kendt som en forfatter, der kan det hele. Han har udgivet digte, skuespil og kriminalromer men fik sit folkelige gennembrud med kæmpeværket om Ib Nielsen, som vokser op i Esbjerg, Herning og Horsens.
Billetpris: 50 kr.
Horsens Bibliotek

Tobaksgården 12
8700 Horsens
Danmark

Det er Horsens som for alvor former og modellerer Ib Nielsen, og Charlotte Kæseler vil med kyndig hånd føre os igennem byen, flette gaderne og historierne sammen med tonerne fra Den røde mandolin alt imens hun fortæller, hvordan hun selv mødte forfatterskabet såvel som forfatteren på Horsens bibliotek.

Undervejs vil der være god tid til snak og spørgsmål. Vi slutter af med en kop kaffe på biblioteket, og som kronen på værket får man en bog af Henning Mortensen med hjem – en bog der både er signeret og doneret af forfatteren.

Byvandringen begynder og ender ude foran biblioteket.

Billetpris: 50 kr. for både byvandring og en bog signeret af Henning Mortensen