Foredrag & underholdning

Bustur til Bogforum

Kredit: Martin Sølyst
Vil du med til Danmarks største bogfest i Bella Centret?
Billet: 450 DKK
Bibliotek
Horsens Bibliotek
I samarbejde med
Odder Bibliotek

Tobaksgården 12
8700 Horsens
Danmark

Igen i år arrangerer Horsens og Odder Bibliotek bustur til Bogforum. Tag med på en rigtig hyggelig tur, sammen med en bus fyldt op med litteraturinteresserede passagerer. Bogforum byder på et hav af forfatterinterviews, oplæsninger, debatter, konkurrencer, bogsigneringer og meget mere. På Krimiscenen interviewer Krimimessen aktuelle og kendte danske krimiforfattere hele lørdag.

Hele programmet offentliggøres på bogforum.dk midt i september og kan senere hentes i trykt form på bibliotekerne.

Bussen kører fra Odder Bibliotek kl. 6.15 og drager derefter til Horsens. Vi kører fra Horsens - bibliotekets p-plads (bag Håndværkerforeningen) kl. 7.00.

Hjemturen starter fra Bella Center kl. 17.30.  Vi forventer at være i Horsens ca. 20.45 og Odder kl. 21.15.

Billetpris: 450 kroner - inkl. entréen til Bogforum i Bella Centret og en kop morgenkaffe med et rundstykke til. Billetpris uden entrébilletten til Bogforum kr. 325.

Der er begrænset antal pladser i bussen, køb gerne din billet senest 21. oktober