Workshops & kurser

Kom og få hjælp til hverdagens små reparationer

Horsens Bibliotek

Repair café

Har du en ting som er på vej i skraldespanden, fordi du ikke selv kan fixe den, så hold fast i den lidt endnu og tag den med når vi holder åbent i vores Repair Café på Horsens Bibliotek.
Repair Caféens mål er hjælpe til med de små reparationer, der kan give brugsgenstande en længere levetid.
I Repair Caféen møder du vores fingersnilde frivillige, også kaldet 'fixere' og I vil i fællesskab undersøge om I kan reparere din medbragte ting som er i stykker.
Reparationerne kan være mange; en ødelagt oplader, børnenes fjernstyrede bil eller kaffemaskinen der er stået af.
Vi har kaffe på kanden og glæder os til at se jer og sætte skub i reparationerne!
Repair Caféen holder åben den første torsdag i måneden kl. 15-17 og den tredje torsdag i måneden kl. 10-12.
Repair Caféen har til huse i Bibliotekets Værksted som ligger i stueetagen (bagved udlånsautomaterne)