Børn

Logo for Sommerbogen
Vi skal læse på livet løs i sommerferien! Igen i år afholder vi Sommerbogen og Sommerbogen Mini, og der er is og præmier på højkant. Skal du være med?

Kommende arrangementer

Logo for Sommerbogen
Børn
14 august 2024

Sommerbogen og Sommerbogen Mini

Sommerferien er lig med tid til fordybelse i gode, spændende, uhyggelige og sjove bøger.

Sommerbogen

Er du mellem 6 og 15 år, så kom ind på biblioteket og hent et udfordringsark til Sommerbogen, som du skal løse ved at læse 3 bøger og udfører 10 sjove læse-challenges. Når du har udfyldt arket, kan du komme ind på biblioteket i Brædstrup eller Horsens, i den betjente åbningstid, få en is som præmie og samtidig være med i den landsdækkende konkurrence om hovedpræmien - at få lov til at tømme en boghandel på 5 minutter!

Sommerbogen Mini

Men sommerbogen er ikke kun for skolebørn! Med Sommerbogen Mini får de yngre børn også lov til at være med – I skal nemlig løse en række hyggelige læseudfordringer sammen med jeres voksne for at kunne få en is i præmie. I skal fx læse en bog sammen, imens I spiser frugt eller læse en bog udenfor. Kom op på biblioteket for at få udleveret et ark, så I kan være med i Sommerbogen Mini, som er for børn i alderen 0-7 år – og deres voksne!

Sommerbogen finder sted fra den 14. juni til den 24. august 2024.