Krimiaften i Håndværkerforeningen med Michael Katz Krefeld og Carsten Norton

Carsten Norton, credit: Klaus Vedfelt
Der er lagt op til en spændende aften fyldt med kriminelt gode fortællinger fra virkelighedens og fiktionens verden, når forfatter og journalist Carsten Norton og forfatter Michael Katz Krefeld gæster Horsens tirsdag d. 29. oktober. Den gamle fine teatersal i Håndværkerforeningen danner rammen om aftenens program.
Billet: 129 DKK
Håndværkerforeningen
Bibliotek
Horsens Bibliotek
I samarbejde med
Krimimessen og Politikens forlag

Allegade 16A
8700 Horsens
Danmark

Aftenens program:
Kl. 18.00: Dørene og baren åbner
Kl. 19.00-19.25: Carsten Norton med Lida Wengel om bogen Bandekrigerne fra Værebro.
Det er Carsten Nortons anden bog i rækken om de parter, der siden 2000’erne har udkæmpet blodige kampe om narko og territorier i den danske kriminelle underverden. Bogen udkom 13. august. Første bog er Bandekrigerne fra Blågårdsplads.
Kl. 19.30-19.55: Michael Katz Krefeld med Lida Wengel om bogen Hævneren.
Hævneren er niende selvstændige og helt nye bog i den anmelderroste bestsellerserie om privatdetektiven Thomas ’Ravn’ Ravnsholt, der bor sammen med sin bulldog, Møffe, på en båd i Christianshavns Kanal. Bogen udkommer 24. september.

Kl. 19.55-20.15: Pause, baren er åben og der signeres
Kl. 20.15-20.45: Michael Katz Krefeld og Carsten Norton taler med Lida Wengel om blandt andet bøger, forbrydelser, bander og hævn.
Kl. 20.45-21.15: Signering fortsat
Kl. 21.15: Tak for i aften

Billetpris: 129 kroner inkl. en øl, et glas vin eller en sodavand.

Det er muligt at købe bøgerne på stedet og selvfølgelig få dem signeret.
Krimiaften er arrangeret i samarbejde med Politikens forlag.