Foredrag & underholdning

Når sindet gør ondt - mit liv med psykisk sygdom

Michelle Bach Mogensen fortæller om sin historie med psykisk sygdom, bosted, førtidspension, indlæggelser, psykiatri og det at finde sin vej i livet, når det hele føltes ligegyldigt.
Billet: Gratis
Søvind Bibliotek

Ravnebjerget 12A
8700 Horsens
Danmark

Michelle tager os igennem sin historie, fortæller om hvordan det er at være ung med psykisk sygdom og skulle finde en ny identitet. At komme fra en kernefamilie med gode ressourcer og vilkår, til som 17-årig at blive indlagt på den lukkede, fordi hun ikke kunne magte livet mere. Da Michelle er 17 år flytter hun hjemmefra og på et bosted og bliver revet væk fra alt det trygge. Hun havde aldrig troet at hendes liv skulle tage den drejning.

Michelle har været nødt til at skabe nye mål og drømme ud fra de kort, hun har på hånden. Hun deler i aften ud af sin historie, giver en større indsigt i hendes liv med psykisk sygdom og hvordan hun er i gang med at skabe sig et meningsfuldt liv.

Gratis adgang, men husk at hente en billet. Vi giver en kop kaffe eller te, medbring meget gerne egen kop.