Inger

12.01.21
Læs hvad Inger glæder sig til i 2021
  1. Femte album fra Kendric Lamar
    Rygterne har verseret længe og vedholdende om nyt album fra Hr. Duckworth. Det skulle efter sigende blive et rockinspireret album. Ny musik eller ej, så krydser jeg virkelig fingre for at kunne opleve ham på Roskilde Festival til sommer.

2. Andet album fra Billie Eillish
    Hendes producer og storebror Finneas meddelte i 2020, at hendes andet album ikke udkommer før, vi er på den anden side af Covid-19. Jeg er optimisk og satser på at det bliver i sensommeren eller først på efteråret. Indtil da vi nøjes med de to singler hun slap i 2020.

3. Femte album fra Iceage
    Under forårets lock-down gik Iceage i isolation i deres studie. Kort efter udgav de nummeret "Lockdown Blues", som formentlig blot er en lille smagsprøve på kommende album. Endnu hverken titel eller dato.

4. Sjete album fra St. Vincent
    Annie Clark annoncerede i december via Twitter, at vi kunne forvente os et nyt St. Vincent-album i 2021. Denne gang har hun ladet sig inspirere af Stevie Wonder og Sly & the Family Stone – så en markant ny stil for den amerikanske guitarist og sanger kunne være på vej.

5. Tredje album fra FKA Twigs
    I oktober fortalte FKA Twigs i et interview til GRAMMY museum, at hun er ved at ligge sidste hånd på et kommende album. Under forårets lock-down følte hun sig enormt inspireret. Hun har denne gang arbejdet tæt sammen med artisten og produceren El Guincho.