Nyt login på biblioteket

17.12.19
Der er kommet nyt login-system på hjemmesiden, som gør det nemmere for dig at bruge Filmstriben, bibliotek.dk med mere.

Fra i dag vil du, når du logger på horsensbibliotek.dk, samtidigt blive logget på en række af vores andre digitale services, som for eksempel Filmstriben og bibliotek.dk.
Dette vil gøre det nemmere for dig at bevæge dig fra ét bibliotekstilbud til et andet.

Det nye loginsystem betyder at du vil blive mødt af et nyt vindue, når du har klikket ind på login-knappen.
Selve login-proceduren er dog helt den samme som tidligere og du logger som altid ind med dit CPR- eller lånernummer samt PIN-kode.

Hvis du bruger dit login på en offentligt tilgængelig computer, som f.eks. bibliotekets publikums-PC'er, er det som altid vigtigt at du husker at logge ud når du er færdig med at bruge hjemmesiden.