Torsdagsklubben - noget for dig?

26.04.21
Har du lyst til at dele dine læseoplevelser med andre?

Torsdagsklubben er en åben læsekreds på Horsens bibliotek. Alle voksne kan deltage i Torsdagsklubben. I dette forår er temaet for Torsdagsklubben "Genre-klassikere". Du kan stadig nå at deltage, og være til snakken om den sidste roman i denne sæson. Vi snakker om Jørgen Frantz Jacobsens kærlighedsroman "Barbara".

Vi mødes fysisk torsdag den 6. maj kl 17-18 på Horsens bibliotek i mødelokale Skovbrynet på 2. sal.

Du skal have et gyldigt corona-pas og bære mundbind indtil vi sidder ned sammen i mødelokalet.

Du skal være indmeldt som låner, og du kan låne en bog ved henvendelse i Informationen eller låne en ebog eller en netlydbog via eReolen.

Der er ingen bindende tilmelding, men du må meget gerne ringe eller maile, hvis du har spørgsmål og gerne vil vide mere.

Lida Wengel: liwe@horsens.dk - Tlf.: 76 29 24 24

Du kan læse mere om Torsdagsklubben her

Materialer