Savner du også studierum og fysiske aviser?

Ingen grund til sure miner. Fra onsdag den 27. maj må du igen tage ophold på biblioteket i længere tid, når bare du husker at holde afstand, husker den gode håndhygiejne og forsamlingsreglerne.

Book et møderum
Det betyder også, at du igen kan booke vores sal, møderum og studierum – dog har vi ind til videre sat ekstra begrænsning på hvor mange personer man må forsamles i de enkelte rum. Du kan se antal når du booker.

MØDE- OG STUDIERUM: Book her

Print med Princh
Selv om du ind til videre stadig ikke må anvende vores PC’ere, kan du nu endelig printe igen. Brug app’en Princh og print via dine egne enheder som fx en telefon eller tablet.

PRINT? Se hvordan du printer med Princh på biblioteket

Læs fysiske aviser
Du kan også læse de fysiske aviser på biblioteket igen, når bare du husker at holde afstand, husker den gode håndhygiejne og forsamlingsreglerne.

LÆS OGSÅ: Ofte stillede spørgsmål

Borgerservice på Brædstup Bibliotek
Fra onsdag den 27. maj kan du igen få fornyet dit pas eller kørekort på Brædstrup Bibliotek.

ÅBNINGSTIDER? Se åbningstider på Brædstrup Bibliotek

Foto: Crypto Crow/Pexels