Programmet for Krimimessen 2022 løslades

16.02.22
Vær med når vi løslader årets krimimesseprogram d. 22/02-2022

I weekenden d. 2. – 3. april åbner vi porten på Fængslet i Horsens og byder velkommen til årets måske mest spændende event – nemlig Krimimessen 2022.
Vi glæder os meget til at præsentere et varieret og tætpakket program med noget for enhver krimilæser.
Har du, som os, svært ved at vente til april? Så kom med til krimicafé på biblioteket, hvor messens programansvarlige Lida Wengel og Thomas Behrmann, som optakt til messen dykker ned i programmet.

Krimicaféen foregår tirsdag d. 22/2 kl. 16.00 i salen på Horsens bibliotek, hvor der vil være kaffe og lidt til den søde tand. Der er desuden en goodiebag til de første 50 deltagere.

Arrangementet er gratis, men husk at hente billet.

Hvis du ikke har mulighed for at deltage på biblioteket kan du streame løsladelsen live og se med hjemme fra sofaen.

Krimicaféen livestreames fra kl. 16.30-17.00. Link til live-streaming: