Oplevelser til dit forår

Det nye program for foråret er fyldt med debat, musik, litteratur, læring og leg. Hent dit program på biblioteket - så ses vi i kulturskoven.

Fra lørdag den 29. august kan du hente dit gratis program på Horsens Bibliotek, men allerede nu kan du her på siden bladre i efterårets dugfriske oplevelser.

Book billet til forfatterforedrag med bl.a. Dy Plambeck, krimidag med dine yndlingsforfattere, foredrag og fællessang med Mathias Hammer - eller hvad med et streamet foredrag om ølbrygning? Du kan også Gå til fantasy, skrive på Skriveskolen, synge morgensang eller drikke din søndagskaffe på biblioteket.

Og tag endelig programmet med hjem, for her er artikler som supplerer de forskellige arrangementer - og artiklerne er selvfølgelig også på hjemmesiden.

Velkommen tilbage

De svære og sære tider under nedlukningen af landet i forbindelse med COVID-19 betød blandt andet, at mange af vores arrangementer måtte aflyses. Det råder vi bod på nu og byder velkommen til et alsidigt efterårs- og vinterprogram.

Tilbud til dig

Vi har lagt os i selen for, at du kan vælge mellem et stort udbud af kulturelle og folkeoplysende arrangementer. Uanset om du er til fællessang, Horsens-historie, grøn hverdag eller foredrag om litteratur eller videnskab. Vi følger selvfølgelig de seneste anvisninger fra sundhedsmyndighederne, så du trygt kan suge viden og fællesskab til dig på biblioteket.

Forside for Horsens kommunes bibliotekers efterårsprogram

Psst! Det er også for børn og unge...

Vores arrangementer er ikke kun for voksne. Dette efterårforår har vi hele 11 sider med arrangementer og aktiviteter for både børn og unge. Lige fra en MGP sangskriver-workshop til film og højtlæsning for de små - og som noget helt nyt, kan du nu også gå til fantasy på biblioteket. Vi skal også læse helt vildt, når vi holder Readathon for større børn og unge, og så er der krea på børnebiblioteket i efterårsferien.
Vi ses.