Midlertidig lukning af selvbetjent bibliotek i Brædstrup

11.01.23
På grund af udfordringer med en gruppe unge, som igennem længere tid har begået hærværk og ikke har respekteret bibliotekets regler, er vi desværre nødt til at lukke for det selvbetjente bibliotek i Brædstrup indtil videre.

Lukningen vil være gældende fra og med onsdag den 11. januar.

Møderum og andet praktisk

Vi beklager de gener det medfører for dig, der anvender det selvbetjente bibliotek. Har du for eksempel booket et af vores møderum på Brædstrup Bibliotek, skal du være opmærksom på, at denne booking desværre bliver aflyst som konsekvens af ovenstående. Vi henviser til mødelokalerne på Horsens Bibliotek ligesom det stadig er muligt at anvende de andre selvbetjente biblioteker i Horsens Kommune. Skal du aflevere bøger udenfor åbningstid, så kan du stadig benytte vores bogindkast.