Ja, vi er her stadigvæk

26.03.20
Du kan stadig komme i kontakt med biblioteket.

Gaderne er øde, og biblioteket er tomt. Men biblioteksfolket er her stadigvæk, selv om vi kun sidder bag skærmen. Og du kan stadig komme i kontakt med os.

Har du spørgsmål til biblioteket, så brug vores kontaktside. Vi er også til stede på Facebook, hvis det er dit foretrukne værktøj.

Biblioteksvagten.dk er også åben. Her står de danske biblioteker sammen om at besvare faktuelle spørgsmål, give hjælp til søgestrategi, henvisninger til bøger, artikler, webressourcer, m.m. Her kan du både e-maile, ringe og chatte med en bibliotekar.

Det digitale bibliotek er naturligvis åbent hele døgnet: du kan finde inspiration på Litteratursiden, låne bøger og lydbøger på eReolen, se film på Filmstriben, læse magasiner på RBdigital og meget, meget mere.