Danmarks Største Vælgermøde 2021 på biblioteket

Danmarks Største Vælgermøde på Horsens Bibliotek

20.10.21
Demokratiet kalder i hele landet tirsdag den 26. oktober, hvor biblioteker landet over afholder Danmarks Største Vælgermøde med lokale debatter op til det kommende kommunalvalg. Og Horsens Kommunes Biblioteker er selvfølgelig også med.

Aftenen kommer til at stå i demokratiets navn, når Horsens Bibliotek lægger hus til et spændende vælgermøde under overskriften ”Hvordan kan vi gøre Horsens til et bedre sted?”. Repræsentanter fra alle opstillede partier i Horsens Kommune er indbudt til paneldebatten, så du får mulighed for at stille netop dine spørgsmål og samtidig være del af en vigtig debat om lokale udfordringer inden for blandt andet kultur og bæredygtighed. Debattens tre runder styres med kyndig hånd af biblioteksleder på Horsens Kommunes Biblioteker, Claus Hagstrøm Hansen.

Se programmet, hvilke partier der deltager og tilmeld dig vælgermødet her: https://horsensbibliotek.dk/arrangementer/arrangementer-voksne/danmarks-...