Litteratursaloner

Litteratursaloner er Horsens Biblioteks forum for inspiration til god skønlitteratur, nedslag i litteraturhistorien, fordybelse i et skønlitterært emne eller forfatterskab – og en lille smule nørderi. På udvalgte torsdage fortæller en eller flere af bibliotekets formidlere om dagens emne og giver altid tips til gode læseoplevelser med på vejen.

Litteratursalonerne finder oftest sted i afdelingen for skønlitteratur på 1. sal på Horsens Bibliotek torsdage kl. 11 – 12. Det hænder dog i sommerperioden at salonerne er flyttet ud i Buchwalds Have ved siden af biblioteket, eller at vi går en litteraTUR. Så hold øje med programmet på bibliotekets hjemmeside.

Alle er velkomne. Salonerne er gratis, og det kræver hverken tilmelding eller forberedelse at være med. Biblioteket byder på en kop kaffe i forbindelse med salonerne.