Om dette arrangement

Børn

Første bogklub for børn

25.10.22
Er du vild med gode historier? Kunne du tænkte dig at hygge og snakke med andre om det, du læser? Så meld dig til bibliotekets børnebogklub!

De eneste krav for at deltage er, at du er 9 eller 10 år og at du kan lide at læse eller høre lydbøger. Vi vil sørge for at de bøger, vi taler om fra gang til gang, er tilgængelige som lydbog: Det skal handle om glæden ved at være sammen om de gode historier fremfor læseteknik!

Til hver mødegang aftaler vi sammen, hvad vi skal læse til næste gang.

Første bogklub for børn foregår en tirsdag om måneden på børnebiblioteket kl. 16 - 17.30 - og der er stadig plads til flere medlemmer i bogklubben!

Datoerne denne sæson er:

30. august
27. september
25. oktober
22 november

Meld dig til ved at skrive en mail med navn, alder og kontaktoplysninger til boernogunge@horsens.dk. Skriv "Første Bogklub" i emnefeltet.

Man melder sig til for hele resten af sæsonen.