Sted/Lokale
Børn

Readathon for børnefamilier

16.02.22
Elsker du at læse sammen med dine børn og synes, at det kunne være megahyggeligt at tilbringe en dag sammen med din familie på børnebiblioteket, så meld jer alle til vores Readathon-arrangement for børnefamilier!

Onsdag den 16. februar overtager tre Readathon-arrangementer hele Horsens Bibliotek, og for første gang nogensinde kan du læse og lege i selskab med hele din familie!

Vi sørger for at finde alle vores blødeste puder frem, som I kan smide jer i, gøre klar til krea-aktiviteter, I kan gå til og fra, når læsetrætheden indtræder, stå for sjove konkurrencer med fede bogpræmier og selvfølgelig være vært for en omgang frokost. Og uanset om I læser bøger, hører lydbøger eller bladrer i magasiner, er I velkomne - arrangementet er nemlig for familier med børn i alle aldre. Det allervigtigste er, at I hygger jer sammen om læsningen.

Det er gratis at deltage i arrangementet for både børn og forældre, men husk at trække en billet til alle, dvs. både forældre og børn. Så har vi nemlig styr på, hvor mange vi skal købe frokost til.