Repair Café

Kom og få hjælp til hverdagens små reparationer

Har du en ting som er på vej i skraldespanden, fordi du ikke selv kan fixe den, så hold fast i den lidt endnu og tag den med når vi holder åbent i vores Repair Café på Horsens Bibliotek.Repair Caféens mål er hjælpe til med de små reparationer, der kan give brugsgenstande en længere levetid.

I Repair Caféen møder du vores fingersnilde frivillige, også kaldet 'fixere' og I vil i fællesskab undersøge om I kan reparere din medbragte ting som er i stykker.
Reparationerne kan være mange; en ødelagt oplader, børnenes fjernstyrede bil eller kaffemaskinen der er stået af.

Vi glæder os til at se jer og sætte skub i reparationerne!

Repair Caféen holder åben den første torsdag i måneden kl. 15-17 og den tredje torsdag i måneden kl 10-12. Repair Caféen har til huse i Bibliotekets Værksted som ligger i stueetagen (bagved udlånsautomaterne)

Den 15. decmber og den 5. januar holder cafeen lukket

Ønsker du mere info om repair café eller kunne du tænke dig at blive frivillig, så skriv til ina@horsens.dk