Højtlæsning for institutioner

Her kan du booke en højtlæsning.

Når I booker en højtlæsning på biblioteket, bliver den målrettet til jeres gruppe og der bliver læst for jer alene. Højtlæsningerne finder sted på børnebiblioteket i Horsens.

I skal udfylde alder på børnene og evt. emne-ønsker eller andet relevant, så bibliotekaren kan finde en bog, som passer til netop jeres børnegruppe, uanset om I bare gerne vil have en fed læseoplevelse eller om jeres besøg på biblioteket er en del af et forløb.

At få læst højt et nyt sted af en ny voksen giver mere koncentration og en større oplevelse – og desuden er børnebøger vores speciale, så vi er altid klar, hvis I mangler inspiration til læsningen.

Book en højtlæsning
Det anbefales at booke i god tid
Info om gruppen
Ønsket tidspunkt (angiv gerne to ønsker)
:
Kontaktinfo
Ønsker i at booke et frokostrum eller få pakket en pose med bøger eller andet, så skriv det her

BEMÆRK!: Indsæt aldrig CPR-nummer eller følsomme oplysninger i formularen. Læs mere om behandlingen af persondata i vores privatlivspolitik.