iPad

For alle

Brug biblioteket på din tablet – brug din tablet på biblioteket

25.11.14
Er du ny udi tablet-universet og har du brug for at komme godt i gang med din iPad eller en anden tablet, eller mangler du blot inspiration til at bruge din tablet til ebøger, lydbøger, magasiner eller noget af det andet biblioteket tilbyder, så kom forbi.

I november og december måned vil det hver tirsdag i tidsrummet mellem 10.00 og 12.30 være muligt at komme på biblioteket og få hjælp til brug af tablets – både den helt almindelige brug, men også hjælp til at komme i gang med at benytte nogle af de tilbud biblioteket har til disse platforme.

I voksenudlånet på 1. sal vil vi stå klar til at fortælle dig om ebøger, lydbøger, magasiner og andet, som biblioteket tilbyder til brug på de forskellige devices.

Hvis du har spørgsmål til den generelle brug af tablets er du også meget velkommen til at kigge forbi, så ser vi på det sammen. Hvis du ikke selv har en tablet, har vi iPads du kan prøve og måske finde ud af om det er noget for dig.

Det drejer sig ikke om et kursus, men om et tidsrum, hvor der vil være personale tilstede i udlånet, som har tid til at hjælpe specifikt med de spørgsmål der drejer sig om tablets/iPads