Om dette arrangement

Foredrag & Underholdning

Gå en tænkepause i Uge 17: Ro

24.04.23
I uge 17 tager biblioteket Aarhus Universitetsforlags "Tænkepauser" med på gåtur. Og du er velkommen til at gå med!

Aarhus Universitetsforlag udgiver serien Tænkepauser, hvor danske forskere fortæller kort og kærligt om overraskende og spændende emner. Der er udkommet mere end 100 titler i serien om alt fra alder til ære. I uge 17 tager biblioteket Tænkepauserne med på gåtur.

Det bliver ture i Bygholm Park, hvor vi har læst bøgerne på forhånd og diskuterer indholdet i rolige og smukke omgivelser. Bibliotekarerne lægger op til diskussion, og du kan være med til at folde emnet ud. Det kræver blot et par gode sko og lidt nysgerrighed.

Denne mandag diskuterer vi "Ro" af Iben Have. Du kan låne bogen på biblioteket eller downloade den fra eReolen. Vi mødes foran Banegården og fortsætter derfra til Bygholm Park.

Arrangementet er gratis med kræver tilmelding ved at trække en gratis billet.

I anledning af Uge17 sætter biblioteket fokus på FN's 17 Verdensmål. "Gå en tænkepause" taler bl.a. ind i verdensmål nr. 3: Sundhed og trivsel.