Om dette arrangement

Foredrag & Underholdning

Bustur til BOGFORUM i København

04.11.23
Igen i år arrangerer Horsens og Odder Bibliotek bustur til Bogforum. Tag med på en rigtig hyggelig tur, sammen med en bus fyldt op med litteraturinteresserede passagerer.

På Bogforum kan du bl.a. opleve et stort antal forfatterarrangementer, præsentationer af fagbøger, romaner, lydbøger, digitale medier og et område med børne- og ungdomslitteratur. Derudover præsenterer Krimimessen en række populære og aktuelle krimiforfattere og true crime folk på Temascenen hele lørdag.

Hele programmet finder du fra primo oktober på ww.bogforum.dk og det fysiske program lander på bibliotekerne i midten af oktober.

Der er afgang fra Odder Bibliotek kl. 6.15 og fra Horsens Bibliotek kl. 7.00. Vi kører retur fra Bella Centret kl. 17.30, vi forventer at være i Horsens ca. 20.45.

Billetpris: 450 kroner - inkl. entréen til Bogforum i Bella Centret og en kop morgenkaffe med et rundstykke til.

Billetpris uden entrébilletten til Bogforum kr. 325.