For unge

Vågn op med film på Horsens Bibliotek

26.07.20
Er du mellem 15 og 30 år gammel, så tag din dyne og liggeunderlag under armen og vågn op med en god film på Horsens Bibliotek. To søndage i juli rydder vi salen, så du kan ligge og nyde gode film og få en dejlig start på dagen.

Søndag den 26. juli kl. 11 har vi tre kortfilm på programmet. Vi starter ud med den danske dystopi, ”Peaceforce”, fortsætter med ”The Great Mistake”, som er en vaskeægte mafia-animationsfilm, og slutter stærkt af med kortfilmen ”Mordene på Katarina”, der handler om Poul, der er blevet dumpet af sit livs kærlighed og i sin nedtrykthed køber den virtuelle Hkatarine – en eksakt kopi af hans eks-kæreste.

Arrangementet varer til ca. kl. 12.40, og der vil være et indpakket rundstykke med smør og juice til de fremmødte.

Gratis billetter kan hentes på horsensbibliotek.dk og på kommunens biblioteker.