Om dette arrangement

Hjemme ved computeren
Målgruppe
For voksne

Torsdagsklubben – nu som digital læseklub

11.03.21
Hvis du går og savner Torsdagsklubben, som er Horsens Biblioteks åbne læsekreds, så kan du begynde at glæde dig til den 11. marts, hvor læsekredsen går digitalt.

Alle voksne kan deltage i Torsdagsklubben. Du skal være indmeldt som låner, og du kan låne bøgerne, som vi arbejder med i læseklubben på biblioteket i den aktuelle åbningstid 10-16 på alle hverdage. Du skal bare sige, at du skal være med i Torsdagsklubben.

Torsdag den 11. marts mødes vi på Teams fra kl. 17 til kl. 18 og snakker om Ursula le Guins ”Troldmanden fra jordhavet”. Det er en forholdsvis kort klassisk fantasyroman på 200 sider. Line Louise Peters, som er valgmenighedspræst i Kjellerup, har forberedt et lille oplæg om forfatteren og teksten og lægger op til en snak om bogen.

Har du lyst til at deltage, så skal du trække en gratis billet. Inden den 11. marts vil du få tilsendt et link til det digitale møderum på Teams. Hvis du aldrig har brugt Teams før, kan du læse vores vejledning længere nede.