Sted/Lokale
For alle

Søndagsfilm på Horsens bibliotek

29.05.22
Nu er foråret for alvor over os, men derfor kan det nu alligevel være hyggeligt at samles om en film. I maj måned viser vi hver søndag en familiefilm i Lysningen på Horsens bibliotek.

Der er superhelte på programmet d. 29. maj, når vi viser filmen om den verdensberømte kirurg Stephen Strange (spillet af Benedict Cumberbatch), der efter en bilulykke ikke kan operere mere. I sin søgen efter en kur finder han et mystisk tempel i Katmandu, hvor han mødrt en ny åndelige verden, der giver ham indsigt i magi og mysticisme. Men mørke kræfter ønsker at overtage verdensherredømmet (bl.a. Mads Mikkelsen), og snart er Strange i kamp på det godes side.

Filmen er baseret på figuren fra Marvel tegneserien, og er tilladt for superhelte-fans fra 11 år.

Filmene starter kl. 10.30. Der er gratis adgang men begrænset antal pladser.

På grund af reglerne om filmrettigheder må vi ikke annoncere titlerne, på de film vi viser her, men på biblioteket kan du finde en oversigt.

OBS: Der er 30 pladser - først til mølle.