Sted/Lokale
For voksne

På litteraTUR i Bygholm Park

23.06.21
Natur og litteratur går hånd i hånd, når bibliotekets ansatte inviterer på LitteraTUR tre dage i juni.

Vi tager traveskoene på og mødes foran Horsens Banegård til en gåtur i Bygholm Park. Undervejs gør vi flere stop, hvor personale fra biblioteket vil fortælle om gode læseoplevelser, anbefale bøger og læse op. Når vi går videre, kan vi tale om, det vi netop har hørt, men det kan også være, at vi nyder stilheden sammen, mens vi reflekterer over det hørte til næste stop.

Anden gang i juni er onsdag d. 23. juni, hvor Louise Buus og Morten Walther Rasmussen inviterer på en gåtur med minimal bevægelse.

Det kræver ingen forberedelse at deltage. Husk dog tøj og sko der passer til dagens vejr.

Du kan hente gratis billetter på Horsens kommunes biblioteker, eller bestille dem her på siden.

Mød os kl. 11 foran Horsens Banegård:

Onsdag d. 16. juni: Jette Holst og Lida Wengel inviterer på en gåtur med fokus på farlige bøger.
Onsdag d. 23. juni: Louise Buus og Morten Walther Rasmussen inviterer på en gåtur med minimal bevægelse.
Tirsdag d. 29. juni: Vibeke Johansen og Nina Wengel fortæller om gode læseoplevelser under nedlukningen.