Om dette arrangement

For voksne

AFLYST! Søndagsfilm på Horsens bibliotek

16.01.22
Holder du også af en søvnig søndag med en god film? Så kom ned på biblioteket hvor vi hver søndag viser film i Lysningen på 1. sal. I januar måned er temaet filmatiserede bøger.

Søndag d. 16. januar har vi Leonardo DiCaprio på programmet i en overraskende thriller fra 2010. DiCaprio spiller kriminaldetektiven Teddy Daniels, der bliver tilkaldt for at finde en patient, der er forsvundet fra et psykiatrisk hospital for kriminelle.

Filmen er instrueret af Martin Scorsese, og er en mørk, paranoid psykologisk thriller, der tog både anmeldere og publikum med storm. Dennis Lehane har skrevet romanen bag.

På grund af reglerne om filmrettigheder må vi ikke annoncere titlerne, på de film vi viser her, men på biblioteket kan du finde en oversigt.

OBS: Der er plads til 30 personer - først til mølle.