Sted/Lokale
Hjemme ved dig selv via din computer
For voksne

AFLYST PGA. MANGLENDE DELTAGERE: Virtuel læsegruppe - du kan deltage hjemmefra

02.02.21
Savner du nogen at dele dine læseoplevelser med? Så vær med i Horsens Biblioteks virtuelle læsegruppe, hvor du hjemmefra kan mødes med din gode ven eller søster i den digitale verden til en samtale om litteratur.

Læsegruppen bruger metoden ”guidet fælleslæsning”, så du behøver ikke at forberede dig, inden du deltager. ”Der er ingen facitliste, ingen rigtige eller forkerte svar i forhold til teksten. ”Guidet Fælleslæsning” handler om glæden ved læsning og er en personlig og social oplevelse”, siger bibliotekar Nina Wegner, som er gruppens læseguide denne uge.

Her kan du kan læse mere om ”Guidet Fælleslæsning”.

Tirsdag den 2. februar kl. 17 læser vi novellen ” ”Ægteskabslinjer” af Julian Barnes fra samlingen ”Puls”, og du kan finde novellesamlingen på eReolen.dk.

Mandag den 1. februar vil du via mail få tilsendt link og en guide til teknikken, så det er let at deltage. Det er dog vigtigt, at du kan deltage i mødet med en pc eller en tablet med kamerafunktion.