Om dette arrangement

For alle

AFLYST! Klassiske Mesterværker ved Ole Jørgensen

26.09.22
I dag skal vi møde den klassiske Musik og dens Mestre.

Vi lytter til klassisk musik - ser på historien omkring musikken - opsætningen. Vi møder Mozart, Listz, Beethoven, Saint-Säns, Chopin og måske lidt Mahler.

Vi gerne gøre den klassiske musik tilgængelig for alle og give alle en musikalsk oplevelse. Komponisterne bliver også præsenteret med en kort historisk gennemgang, enten deres liv, eller hvor de var i deres liv/karriere mens de komponerede musikken. Foredraget bliver krydret med videoklip.

Om Ole Jørgensen: Ole Jørgensen har været en aktiv del af den danske musikscene i mange år og har fejret sit 30 års jubilæum i 2018. Han har turneret med adskillige projekter, koncerter, foredrag og workshops i såvel ind- som udland. Han er født i Vestjylland og har begge ben på jorden.

Foto: Pexels