Om dette arrangement

Lysningen, 1. sal
Målgruppe
For unge

Fordomsfrit fællesskab med fortællingen i fokus

01.12.22
Kan en illustration blive til en gave?

I anledningen af, at vi er nået ind i december, skal vi i værkstedet og lave gaver.. Det kan være en gave til dig selv eller til en du holder af.

Hvis du har en illustration, som du gerne vil arbejde med denne dag, så tag den gerne med - det kan både være en illustration du selv har lavet, eller en illustration, som betyder meget for mig.

Vi satser på at der også bliver tid til at høre en julefortælling.

Hvem kan være med?

Gruppen er for unge fra 16 år, som har lyst til at dele glæden ved visuelle fortællinger, indgå i et nyt fællesskab med fortællinger i fokus, eller som bare gerne vil have ny inspiration.

Det kræver ingen forberedelse at være med, og som deltager er det altid muligt at komme med ønsker til, hvad vi skal lave i gruppen.

Kender du nogen, der har lyst til at deltage? Så spred meget gerne budskabet.

Tid og sted: Vi mødes hver anden torsdag kl. 16-17.30.

Tilmelding: Send en mail til lets@horsens.dk med navn på den, der ønsker at deltage.

Læs mere om gruppen her: https://horsensbibliotek.dk/nyheder/aktuelt/nyt-fordomsfrit-faellesskab-med-fortaellingen-i-fokus

Med venlig hilsen Gro, Jonas og Lea fra Horsens Bibliotek