Free-Photos fra Pixabay

Børn

AFLYST - Gør din anmeldelse til Sommerbogen til en podcast

05.08.21
Vil du hellere fortælle din Sommerbogs-anmeldelse end at skrive den?

Så kom på Horsens Bibliotek tirsdag den 3. august mellem kl. 14 og kl. 16 eller torsdag den 5. august mellem kl. 9 og kl. 12, hvor vi står klar i bibliotekets lydstudie. Når vi i fællesskab har optaget din anmeldelse, er du med i Sommerbogs-konkurrence og får selvfølgelig også din præmie og muligheden for at være med i hovedkonkurrence om at tømme en boghandel på 5 minutter!

Du skal trække en billet på horsensbibliotek.dk til et bestemt tidspunkt i løbet af dagen, og så har du rig mulighed til at fortælle om dine læseoplevelser i en halv time. Og forhåbentlig bliver alle anmeldelser til en podcast, så andre børn og unge kan blive inspireret af dine anmeldelser.

Du skal have en samtykkeerklæring fra dine forældre med, så biblioteket kan få lov til at afspille dine anmeldelser for andre. Den finder du her på siden.