Sted/Lokale
Børn

Familiekoncert med Det stride band

15.10.22
Er du klar til det skøreste, uhyggeligste, sjoveste, vildeste stride band nogensinde?

Det Stride Band – med tekster fra Mustafas Kiosk af Jakob Martin Strid.

Baseret på Strids Mustafas Kiosk spiller Det Stride Band energisk børnemusik i øjenhøjde. Fuld knald på både band og publikum!

Der er stille numre med stenaldermænd og drengen, der har sin egen undervandsbåd. Der er vilde numre med monster og pirater. Der er skøre numre med stygge møgdyr og en dreng, der står på ski i snot. Der er en grønthandler, der skyder ostehuller, Mørkeland – landet, hvor folk ser i mørke, men er blinde i dagens lys, og drengen, hvis højeste ønske er en gul gravko – samt meget andet.
Bandet har selv skrevet al musikken og bruger tekster fra Mustafas Kiosk.

Det Stride Band garanterer for en anderledes, spændende, vild og skør oplevelse med musikken og en masse sjove historier i centrum.

Gratis adgang, bare mød op!