Dig og mig ved daggry

Børn

Dig og mig ved daggry

27.11.14
Arrangementet er flyttet til kl 13.00 og der er gratis adgang for alle. Tilmelding på tlf. 7629 2450 og boernogmusik@horsens.dk.

Forfatterne Glenn Ringtved og Sanne Munk Jensen fortæller om deres bog Dig og mig ved daggry, en fatal kærligheds-historie, som Louise aldrig fik fortalt. Før nu. Det er en historie om tilfældigheder, misforståelser, svigt og tilgivelse, og om at elske så vildt og meningsfyldt, at det er værd at dø for. En historie som unge og deres forældre, vil have stor glæde af at høre sammen.

Louise og Liam begår selvmord ved at springe ud fra Limfjordsbroen, lænket til hinanden med håndjern. Den alvidende fortæller er den afdøde Louise og gennem hende afdækkes forløbet

Ungdomsromanen er velskrevet, gribende og en barsk historie, der i den grad kryber ind under huden. Den er noget af det bedste, man kan tilbyde dagens ungdom, og oven i købet tages der fat på et af de helt store eksistentielle emner, nemlig selvmordet: Et emne, som rigtig mange unge er fascineret af.