Om dette arrangement

Foredrag & Underholdning

Plademesse - Køb og sælg vinyler på biblioteket

28.01.23
Er du på udkig efter et bestemt album til samlingen? Eller er du lige begyndt at samle på vinyler? Der er chance for at finde guld, når private vinyl-entusiaster stiller op til salg, køb og bytte i Salen på Horsens Bibliotek sidst i januar.

Der vil helt sikkert være noget for enhver smag, når vi slår dørene op til vores første plademesse på Horsens Bibliotek d. 28. januar kl. 10-14.00.

Fra heavy til jazz

Et par af standholderne lover plader med The Beatles, Stones, Gasolin, Kim Larsen, Sort sol, Jung, alrune rod, Pearl Jam, Pink Floyd, Soundgarden, Rolling Stones, Neil Young, Ozzy Osbourne, Iron Maiden, Eric Clapton, Prince, Kate Bush, Den Gamle Mand og Havet, Pan, Burnin Red Ivanhoe, Feo, Sort Sol og rigtig mange andre. Og genrer der dækker rock, heavy, psykedelisk, country, jazz, reggae og grunge. Og enkelte plader med autografer...

Talk & musik

Journalist og forfatter Espen Strunk skyder sammen med musiker Jacob Faurholt messen i gang med en talk. Jacob tager selvfølgelig guitaren med og giver et nummer eller to. Fra ca. 10.45 vil den musikalske stemning forsætte i messens ånd fra pladespiller.

Book en stand - der er stadig få pladser

Det er ganske gratis at deltage, både som gæst og som standholder, men du skal booke din stand på forhånd - og meget gerne senest den 25. januar. Send en mail til ina@horsens.dk. Skriv lidt om hvem du er og hvor meget plads du har brug for, så vender vi tilbage med detaljer såfremt der stadig er ledige pladser. Der er opstilling af stande fra lørdag kl. 9.00 og indtil kl. 10.00, hvor standende skal være færdigt opstillede.